Síkság után hegység: az első nap

A hotelbe töltöttn első éjszaka után kipihenve - már aki - indultunk el Fraknóba. Ezt megelőzte egy kiadós reggeli. Azt meg kell jegyeznünk, hogy a busz, amivel utaztunk át Ausztiriába eléggé eltért a vásárhelyi buszoktól. De nem is ez a lényeg. Fraknóba érve megcsodálhattuk a várat és a gyönyörű tájat. Eléggé hideg volt, de azért jól éreztük magunkat. (Lábjegyzet: hosszú nadrágot viselj!) A vártúra után forrásfeldolgozás várt ránk, amit 5 csapatra osztva, külön feladatokkal ellátva adtunk elő. Így ismertük meg Csütörtökhelyet 1333-as állapotában. Miután magunkba szívtuk a rengeteg információt, Sopron egyik legjobb pizzériájában ebédeltünk. (a panaszkönyvbe: lehetett volna élesebb a kés) Ezekután lesétáltuk az ebédet egy városnézés keretében, ami sok érdekességet nyújtott. Két kortárs előadást hallgathatunk meg a holokauszttal, illetve a huszárokkal kapcsolatosan. Ez követően lehetőséget kaptunk, hogy mi magunk felfedezzük a várost. 8 körül értünk vissza a szállásunkra.
Reméljük az elkövetkezendő napok is ilyen élményekkel fognak szolgálni! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon