631/4

A mai napunk a felkelést követően az étteremben folytatódott, ahol magunkhoz vehettük az elsődleges létszükségletünket, a reggeli kávénkat. Ezt követően utoljára indultunk Fraknó dicső várába. Először forrásfeldolgozás következett, melyet szintén Foki Tamás tanár úr vezetett. Ebben megismerkedtünk a Mátyás kori étkezési szokásokkal. Ezt követően meglátogattuk a vár konyháját. Majd pedig a vár képtárat néztük meg, melyen tárlatvezetőnk dr. Kiss Erika volt. Precizitása, lelkesedése lenyűgözött mindnyájunkat. Majd pedig a vár bástyájában kialakított étteremben elfogyasztottuk ebédünket. Ebédet követően végleg búcsút vettünk Fraknótól és elindultunk a híres Märchenparkba. Itt 3 órát töltöttünk el. Adrenalin szintünket növelte, a hullámvasút, de Leonardo repülői sem riasztottak vissza minket. Ezt követően visszautaztunk a szállodába, és elfogyasztottuk utolsó vacsoránkat. Ezután meglepetés következett számunkra a szervezők jóvoltából. Kisvonattal leutaztunk Sopron belvárosába, ahol elfogyasztottunk három gombóc fagylaltot. Fagyizás után gyalog mentünk vissza a szállodába, és utoljára a tábor alatt, nyugovóra tértünk.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon