532/3

Ma korábban indultunk, ugyanis egy kicsit hosszabb út volt tervbe véve, az úti cél: Bécs! A buszon, idegenvezetőnk, Ildikó elmesélte Burgenland történetét, majd a városba érve az éppen látható nevezetességeket mutatta be a buszról. Egy idegenvezetéssel egybekötött városnézés következett. Először a Collegium Hungaricum épületében találkozhattunk újra a klíma hűvösével. Itt bemutatták az intézmény történetét és a mostani programjait, céljait.
Ezek után a Magyar Nagykövetség felé vettük az irányt, talán ez volt az egyik legérdekesebb program a tábor során. A Nagykövet Úrral személyesen is találkoztunk, bemutatta a képek történetét,kisebb beszédeket tartott nekünk. Még egy váratlan zongora bemutatót is meghallgathattunk.
Egy hosszabb városnézés után ebédeltünk. Ebben az étteremben sem kellett mellőznünk a magyar nyelvet, itt is magyarul köszönt az eladó. Egy rövid szabadprogram után a Művészettörténeti Múzeumba néztünk be, sajnos csak egy órácskára.
Végül a schönnbrunni kastély kertjében töltöttünk egy órát, nagyon szép és hangulatos volt, szerencsére a társaság is jól összerázódott már.
Este 6 körül indultunk vissza Sopronba, ahol egy finom vacsora, és egy kis beszélgetés után, a szaunáztunk és úsztunk a medencében.
Sajnos nagyon  rohan az idő, már elhagytuk a felét! Egyre jobban élvezzük, a csapat is nagyon jó! Sok új barátra tettünk szert.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon